niedziela, 30 maja 2010

.


Z focenia sobotniego. Zdjęcie zrobila cudna Pegusia.















"Nie widziałam Cię już od miesiąca.
I nic. Jestem może bledsza,
Trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
Lecz widać można żyć bez powietrza."

Żoną miałam być...

czyli slubie. :D Para Młoda-pierwsza klasa ! Ah...oby więcej takich :)
Było śmiesznie,sympatycznie i w ogólne naj.. !
Ingerencja policji przy fotach na ulicy nam nie przeszkodziła.
Przed Państwem Ania i Krzysiek:



Na początek śliczna Ania:




Romantycznie,spontanicznie i wesoło ;)










No i ulicznie:







Jak zawsze nie moglam się okreslić które zdjęcia dodać...

pierwszy.

Trzeba by cos napisać..
albo nie.. dodam trochę staroci,z sentymentu do co niektórych.
a więc do dziela..


Na poczatek przedwstwiam moją mamę:



Jakies takie:


Trochę Julii:






Gosia:


Justyna:


Karolina:


Dominika:


Dużo jeszcze bym mogla dodawać,z każdej sesji jest cos..cos co lubię,i poza tym nie umiem wybierać zdjęć..